top of page

Proč jsme změnili logo ELITE BOHEMIA?

Rozhodnutí změnit logo vychází z naší dlouhodobé strategie, nové vize společnosti a zpětné vazby od klientů. I nadále chceme držet krok s trhem a stát se rovnocenným partnerem pro stávající i nové zákazníky.

V současné době tvoříme nejen klasické lustry, ale i nové designové produkty. A tento směr jsme se rozhodli komunikovat ven.  Chceme ukázat, že ELITE BOHEMIA již dávno není pouze o klasických lustrech, ale i o moderním a inovativním designu.



Ověs

Při tvorbě nového loga bylo důležité rozhodnutí, jak se postavit ke stávajícímu logu. Co zachovat a co naopak změnit.  Po dlouhých diskuzích a analýzách jsme se rozhodli zachovat symbol ověsu. Protože právě on, je pro nás víc než jen designový prvek.

Ověs symbolizuje naše kořeny, tradiční řemeslo broušení skla, které tvoří základ naší značky. V našem novém vizuálním stylu právě tento symbol reprezentuje náš posun k současnému designu.

Nový ověs a broušený krystal v jednom představuje silnou symboliku, která propojuje tradici s modernou. Je to jakýsi most mezi minulostí a budoucností, mezi řemeslem a inovací. Není to jen o vzhledu. Je to i o tom, jak nás vnímají a budou vnímat naši zákazníci. Chceme, aby při pohledu na naše nové logo věděli, že jsme připraveni na nové výzvy.



Font

Dalším klíčovým prvkem našeho rebrandingu je font. Rozhodli jsme se pro kombinaci dvou stylů písma. Slovo "Elite" je psané jednoduše a technicky, což odkazuje na náš inovativní, moderní a technologický přístup. Naproti tomu slovo "Bohemia" má oblejší charakter, který odkazuje na tradici a křišťál. Na těchto dvou základech jsme vyrostli.

Tyto hodnoty, inovace a tradice i nadále zůstávají našimi prioritami.



Barevný gradient

Díky tomuto vizuálnímu prvku jsme více rozpoznatelnými mezi konkurenčními firmami.  V brand manuálu máme však i standardní barevnosti, které zajišťují konzistenci naší vizuální identity. Tímto krokem tvoříme dlouhodobě stabilní a snadno rozpoznatelnou vizuální identitu.

Práce na novém vizuálním přerodu naší značky měl pod svou taktovkou náš šéf designer Jiří Krišica. Díky jeho vizi se mění nejen logo naši společnosti, ale i naše produktové portfolio.

My všichni věříme, že se nám podařilo nastavit úspěšnou strategii, která bude dlouhodobě fungovat i nadále a naši zákazníci to ocení.

A co na nové logo říká ředitel společnosti ELITE BOHEMIA Josef Chlum? „Když jsem poprvé viděl návrh nového loga, byl jsem nadšený. Odpovídalo to původní myšlence, jak to celé vznikalo. Cítil jsem z toho nadčasovost a pragmaticky jsem vnímal, že splňuje mé očekávání.

Nové logo pro mě osobně symbolizuje nejen nový začátek, ale také vědomí, že jsme připraveni na budoucnost. Věřím, že díky této transformaci naplníme naše cíle a vizi a že naši zákazníci ocení naši snahu být moderní a inovativní firmou, která stále ctí své kořeny. Těším se na novou éru Elite Bohemia a na všechny úspěchy, které nás čekají.“

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page